צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תחומי עיסוק

    עיצובים

    עיצובים (לשעבר מדגמים) הם אמצעי רב-עוצמה לצמיחה עסקית. בדומה לסימני המסחר, עיצובים מהווים חלק מרכזי מהמאפיינים המאפשרים לקבוע את זהות המותג והמוצר ולהבחין אותו ממותגים ומוצרים אחרים. באמצעות רישום העיצוב ניתן להגן על מאפיינים חזותיים, למשל על צורה או דפוס (pattern) על גבי המוצרים, על אריזות של חברות או של מוצרים ספציפיים וכו'. 

    למעשה, ניתן להגן כמעט על כל מוצר או תוצר בעל מראה חדש, ותפקידנו הוא לסייע ולייעץ ביחס ליכולת של מוצר או תוצר ספציפי להירשם כעיצוב.

    בפירמת לוצאטו את לוצאטו אנו מייעצים ללקוחותינו בכל הנוגע לעיצובים, ומסייעים להם להגדיר אסטרטגיה להגנה, שמירה, אופטימיזציה ופיקוח על עיצוביהם המוגנים. 

    שירותינו ביחס לתחום העיצובים מקיפים ביותר: החל מחיפוש של עיצוב ובדיקה ראשונית של החומר שיוגש בבקשה, וכלה בהגשת בקשות לרישום עיצובים בישראל ובמדינות שונות בעולם. בשלב שלאחר הגשת הבקשה לרישום העיצוב, אנו מטפלים בהליך הרישום הכולל מענה להשגות הבוחנים במדינות השונות, עד לנקודת רישום העיצוב.

    צוות העיצובים של לוצאטו את לוצאטו פעיל מאוד ברישום עיצובים בחו"ל, הן ישירות והן באמצעות אמנת האג. כמו כן, הפירמה שלנו מעורבת באופן תדיר בהליכים משפטיים חשובים בתחום העיצובים הנוגעים למוצרים מסחריים מוכרים, וכן לקחה חלק בפסיקות מנחות בתחום בערכאות השונות. 

    מכיוון שאנו תמיד מוכנים לכל שינוי בעולם הקניין הרוחני, היינו הפירמה הראשונה בישראל שהגישה בקשה לרישום עיצוב באמצעות מערכת אמנת האג ביום כניסתה של האמנה לתוקף בישראל. בשל החוק החדש בישראל שנכנס לתוקף בשנת 2018, והיעדר פסיקה נרחבת על בסיסו, המומחיות והניסיון שלנו בתחום זה הם בעלי ערך רב ללקוחות, כאשר צוות העיצובים שלנו יכול לספק תמיכה מקצועית בכל שלב, ולוודא שעיצובי הלקוחות מוגנים בצורה מיטבית, ויוצרים להם ערך עסקי מירבי. 

    המומחים שלנו

    שאלות נפוצות

    מה הוא "עיצוב"?

    עיצוב הוא סוג של הגנה על מוצר תעשייתי. הוא מכסה את מראה המוצר או אלמנטים בולטים של המוצר, ומבדיל אותו ממוצרים דומים. זוהי צורת הגנה זולה יחסית אך היא מוגבלת מכיוון שכל שינוי אסתטי משמעותי במוצר יביא לכזה שאינו מכוסה על ידי העיצוב הקודם.

    מדוע יש להגן על עיצובים?

    עיצובים הם דרך יעילה מאוד להימנע מתחרות כאשר למוצר שלך יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכן ועוזר לצרכן להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים. יש עיצובים שהופכים פופולריים כל כך עד שהם מכתיבים את התנהגות הצרכן ומביאים ליתרונות עסקיים משמעותיים.

    איך ניתן להגן על עיצובים?

    ניתן להגן על עיצובים על ידי הגשת בקשה לרישום העיצוב הספציפי, המורכב מתמונות המציגות את האלמנטים המסוימים הנחשבים חדשניים ומשמעותיים.

    מאמרים רלוונטיים

    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    בחזית הכלכלה: כך נשמור על חדשנות בזמן מלחמה
    בזמן משבר קיימת נטייה טבעית להמתין עד שיתבהר המצב, אך בכל הנוגע להגנה על חדשנות וקניין רוחני, זו לא תמיד אופציה אפשרית. על היזמיות והיזמים לזכור שעם מספיק יצירתיות, תשומת לב ותכנון, אפשר לצלוח תקופות מאתגרות ואף לחוות אחריהן צמיחה.
    קרא עוד...
    איך בוחרים עורך פטנטים?
    יזמים, סטארט-אפיסטים, בעלי חברות – בחירת עורך פטנטים יכולה להיות אחת ההחלטות החשובות שתעשו במהלך חיי המיזם. בחירה נכונה לא רק תגביר את הסיכוי לקבלת פטנט, אלא גם את היכולת לגייס הון ממשקיעים, למסחר את הטכנולוגיה ולהבטיח את עמידות הפטנט במקרה של הליכים משפטיים. אז איך בוחרים נכון עורך פטנטים? מהם הפרמטרים שיש לבדוק לפני שמתקשרים עם משרד לעריכת פטנטים? ומה מצופה ממנו במהלך העבודה?
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה