צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תחומי עיסוק

    אסטרטגיית קניין רוחני

    פירמת לוצאטו את לוצאטו מסייעת ללקוחותיה בגיבוש אסטרטגיית קניין רוחני אופטימלית. נוכח חשיבותה הכלכלית העצומה, אנו מאמינים שאסטרטגיית קניין רוחני מיטבית יכולה לייצר בידול אסטרטגי משמעותי עבור חברה עסקית. 

    בעת גיבוש אסטרטגיית קניין רוחני, חשוב מאוד לקחת בחשבון גורמים רבים, כמו שלב הפיתוח הנוכחי, השאיפות המקצועיות והמסחריות של החברה, שווקים רלוונטיים והצורך בגיוס הון. כאשר מתייעצים עם עורך פטנטים מנוסה עם התמחות באסטרטגיית קניין רוחני, כל הגורמים הללו נלקחים בחשבון יחד עם כל אפשרויות ההגנה הרלוונטיות עבור הלקוח והמיזם.

    קניין רוחני ממלא תפקיד מכריע בכלכלה העולמית וזו הסיבה שכל חברה, לא קשר לגודלה, נדרשת לתוכנית אסטרטגית להגנה על הקניין הרוחני שלה. לעיתים קרובות מדי, חברות וממציאים ממהרים להגיש בקשות לרישום פטנטים או זכויות קניין רוחני אחרות, מבלי לקחת בחשבון את החשיבות של אסטרטגיית קניין רוחני מלאה והשפעתה על האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה. לכן, יש חשיבות עליונה להגדיר מראש את האסטרטגיה המתאימה עבור הקניין הרוחני של החברה, כזו העונה על צרכיה ואילוציה הנוכחיים של החברה, וכזו שניתן לעדכן אותה בקלות כאשר הצרכים הללו מתפתחים, או כאשר צצים לחברה אתגרים חדשים.

    פירמת לוצאטו את לוצאטו מסייעת לחברות להגדיר את אסטרטגיית הקניין הרוחני שלהן, את מדיניות הקניין הרוחני ואת ההליכים הנלווים לכך. לאור העובדה שהיעדר אסטרטגיית קניין רוחני מגובשת עלול להזיק ליכולתה של החברה לבסס את ערכה האמיתי, מומלץ לכל חברה לפתח אסטרטגיית קניין רוחני המתחשבת במשאבים הטכניים, הכספיים והאנושיים שלה. ברגע שחברה מגדירה אסטרטגיית קניין רוחני קוהרנטית, יש לשלב זאת באסטרטגיה הגלובלית שלה. 

    ההבנה מהי הדרך האופטימלית לייצר, להגן ולנצל נכסי הקניין הרוחני – כדי להביא ליתרון תחרותי – היא היבט מרכזי בתפיסת אסטרטגיית הקניין הרוחני שאנו מציעים ללקוחותינו. אנו מייחסים חשיבות רבה לעיצוב אסטרטגיות קניין רוחני עבור לקוחותינו ויש לנו רקורד מוכח של הצלחות בכך, לא רק בתחום הפטנטים, אלא גם בתחומי קניין רוחני אחרים, כגון סימני מסחר, עיצובים וזכויות נלוות.

    השקעת מאמץ ביצירת אסטרטגיית קניין רוחני נכונה תחסוך קשיים ועלויות עתידיות בהמשך הדרך, תוך אופטימיזציה של הקניין הרוחני של החברה, מקסום הערך שלה וחסכון בעלויות. 

    המומחים שלנו

    שאלות נפוצות

    מה היא "אסטרטגיית קניין רוחני"?

    אסטרטגיית קניין רוחני היא תוכנית עבודה המתחשבת הן בקניין הרוחני שבפיתוח והן בתוכניות ובצרכים של החברה או הפרויקט שלך תוך התחשבות בעלויות ובתקציבים. אסטרטגיית קניין רוחני מתוכננת היטב אמורה להבטיח הימצאות במקום האופטימלי בכל עת, הן ביחס לקניין הרוחני והן לפיתוח המסחרי שלך.

     

    מדוע אסטרטגיית קניין רוחני היא חשובה?

    אסטרטגיית קניין רוחני נכונה תכין אותך לאתגרים העתידיים שלך, כולל הנפקות, מיזוגים ורכישות, השקת מוצרים והתקפות של מתחרים. אי קיום אסטרטגיית קניין רוחני פירושו לרוב לפעול בניתוק בין הישגים טכנולוגיים לצרכים עסקיים.

     

    מה הסיכונים של הימנעות מגיבוש אסטרטגיית קניין רוחני?

    סביר מאוד שחברה שאין לה אסטרטגיית קניין רוחני תתנהל בצורה בזבזנית, ותמצא את עצמה לא מוכנה בנקודות קריטיות במחזור החיים של החברה, והיא עשויה לתעדף בצורה לא נכונה פעילויות מבלי לקחת בחשבון את ההשפעה של שינויים חשובים.

     

    מאמרים רלוונטיים

    אתגרים של קניין רוחני במלחמה בכנס UVID 2024 – שיחה בין עמיר רפפורט לד"ר כפיר לוצאטו
    שמחנו מאוד לתת חסות ולקחת חלק בכנס ה-UVID Dronetech 2024, כנס טכנולוגיות הרחפנים והכטב״מים הבין-לאומי שם ד״ר כפיר לוצאטו, נשיא הקבוצה, ישב לשיחה אחד על אחד עם עמיר רפפורט, מייסד כתב העת "IsraelDefense" ומייסד שותף של הכנס. השניים שוחחו על הגנה על חדשנות ביטחונית בכלל, ועל קניין רוחני שמתפתח במלחמה בפרט. מוזמנים ומוזמנות לצפות בוידאו.
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...
    בחזית הכלכלה: כך נשמור על חדשנות בזמן מלחמה
    בזמן משבר קיימת נטייה טבעית להמתין עד שיתבהר המצב, אך בכל הנוגע להגנה על חדשנות וקניין רוחני, זו לא תמיד אופציה אפשרית. על היזמיות והיזמים לזכור שעם מספיק יצירתיות, תשומת לב ותכנון, אפשר לצלוח תקופות מאתגרות ואף לחוות אחריהן צמיחה.
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה