צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תחומי עיסוק

    ייעוץ לסטארט-אפים

    הצרכים של חברות סטארט-אפ שונים מאוד מאלה של חברות בשלות. לכן, כבר לפני שנים רבות, הקמנו בפירמת לוצאטו את לוצאטו צוות מיוחד לטיפול בסטארט-אפים העוסק ספציפית בתהליך של ייעוץ לסטארט-אפים, אשר לוקח בחשבון את המשאבים המוגבלים שיש לחברות סטארט-אפ בדרך כלל בתחילת הדרך, לצד הצורך שלהן במעטפת הגנה רחבה ויעילה על הרעיונות שלהן.

    אתגר נוסף העומד בפני חברות סטארט-אפ הוא לייצר קניין רוחני העומד בבדיקות מחמירות מצד משקיעים מתוחכמים ובעלי ניסיון. לעתים קרובות מידי אנו עדים לבקשות לפטנטים שמוגשות על-ידי סטארט-אפים, שאינן מתאימות לצורכי החברה ולמטרותיה ולא יספקו את היתרון הדרוש בעת פגישה עם משקיעים פוטנציאליים.

    בפירמת לוצאטו את לוצאטו אנו מספקים שירותי ייעוץ בנושאי הקניין הרוחני השונים לאלפי חברות טכנולוגיות במגוון רחב של תעשיות, ואנו עובדים עם יזמים בכל שלבי הפיתוח, גיוסי ההון וההשקעות, מסחור הטכנולוגיה, מיזוגים ורכישות, הנפקות ועוד. הגישה הרב-תחומית של הפירמה שהיא חלק מקבוצת לוצאטו, מועילה מאוד ללקוחותינו, שנהנים מייעוץ הכולל היבטים משפטיים שונים: דיני תאגידים, קניין רוחני וליטיגציה.

    במהלך השנים ליווינו סטארט-אפים מהיום הראשון שלהם עד לאקזיט של מיליארד דולר, תוך מתן ייעוץ נכון ותכנון אסטרטגיית קניין רוחני העונה על דרישותיהם, תוך איזון בין חיסכון במשאבים ויצירת קניין רוחני באיכות הגבוהה ביותר בעת ובעונה אחת. נוסף על ייצוג סטארט-אפים, יזמים וחברות שונות, הפירמה מייצגת בנוסף תוכניות האצה (אקסלרטורים), חממות, ממציאים וקרנות הון סיכון ומסייעת ביצירת קשרים בעלי ערך עבור לקוחותינו. 

    ייעוץ לסטארט-אפים אינו רק עריכה והגשת בקשת פטנט או בקשה לרישום קניין רוחני אחר; הוא כרוך בקיום דיאלוג פתוח בין החברה/היזם לעורך הפטנטים, המאפשר להם להתייעץ באופן שוטף עם אנשי המקצוע ולהימנע מלבצע טעויות נפוצות, ייעוץ לסטארט-אפים מתבצע באופן שוטף וקבוע. דיאלוג זה דורש מעורבות של עורך הפטנטים בממשקים רבים ושונים שבין הקניין הרוחני לתחומים אחרים בהם קבוצתנו מתמחה, תוך שמירה על מעורבות של משרד עורכי הדין בקבוצה כל אימת שהסטארט-אפ זקוק לייעוץ משפטי, בנושאים כמו עריכת הסכמים, ניהול מו"מ, הסכמי רישוי ונושאים משפטיים אחרים. מעורבות זו של משרד עורכי הדין בעת הצורך, מאפשרת לחברות הסטארט-אפ ליהנות ממגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת בקבוצת לוצאטו ולקבל מענה מלא לכל צורך מהקמת החברה, עד לאקזיט. 

    המומחים שלנו

    שאלות נפוצות

    מתי עליי לשקול לקבל ייעוץ בנוגע לקניין רוחני לסטארט-אפ שלי?

    הזמן הנכון להתייעץ עם עורך פטנטים הוא כאשר יש לך מושג ברור לגבי ההמצאה שברצונך לפתח ולפחות כמה כיוונים לפיתוח. מוטב להתייעץ מוקדם ככל הניתן עם עורך פטנטים על הקניין הרוחני שלך או על הקניין הרוחני שברצונך לפתח, וזאת בכדי ליהנות מיתרונות הניסיון של עורך הפטנטים וההצעות שניתן לקבל במהלך התייעצות מקצועית.

    מה יתרונות הייעוץ לסטארט-אפים בלוצאטו את לוצאטו?

    לחברות סטארט-אפ בדרך כלל יש צרכים שונים מהצרכים של חברות מבוססות. הצוות של לוצאטו את לוצאטו מייעץ למאות חברות סטארט-אפ, ולכן אנו מכירים היטב את הצרכים הספציפיים והמשתנים שלהן. בהתאם לכך, התוכניות המיוחדות עבור סטארט-אפים במשרדנו, מאפשר לחברות אלה גמישות טכנולוגיות ופיננסית.

    מה הן הטעויות הנפוצות ביותר של סטארט-אפים?

    חברות סטארט-אפ רבות אינן משקיעות את הזמן והמאמצים בכדי להבין מראש מהי אסטרטגיית הקניין הרוחני המתאימה ביותר למטרות וצורכי חברה. זה קורה בד”כ, מאחר שהמייסדים עסוקים בהתמודדויות הראשוניות של חיי הסטארט-אפ הדורשות מהם קשב רב. התוצאה היא לעיתים, שהם דוחים את ההתייעצות עם עורך הפטנטים למועד בו הם מגלים שהקניין הרוחני הדרוש להם לצרכים עסקיים חסר. טעות נפוצה נוספת היא הגשת בקשות פרוביזוריות (בקשות פרוביז’יונל) שלא נוסחו באופן מקצועי ואינן מכסות כראוי את המצאותיהן באופן שעשוי לפגוע בהגנה אם תתקבל.

    מאמרים רלוונטיים

    אתגרים של קניין רוחני במלחמה בכנס UVID 2024 – שיחה בין עמיר רפפורט לד"ר כפיר לוצאטו
    שמחנו מאוד לתת חסות ולקחת חלק בכנס ה-UVID Dronetech 2024, כנס טכנולוגיות הרחפנים והכטב״מים הבין-לאומי שם ד״ר כפיר לוצאטו, נשיא הקבוצה, ישב לשיחה אחד על אחד עם עמיר רפפורט, מייסד כתב העת "IsraelDefense" ומייסד שותף של הכנס. השניים שוחחו על הגנה על חדשנות ביטחונית בכלל, ועל קניין רוחני שמתפתח במלחמה בפרט. מוזמנים ומוזמנות לצפות בוידאו.
    קרא עוד...
    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה