צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תעשיות

    מדעי החיים, פארמה וביוטק

    הגנה נכונה על הקניין הרוחני הינה קריטית בענפי מדעי החיים, הפארמה והביוטכנולוגיה. בענפים אלה שותפויות, עסקאות רישוי ומיזוגים ורכישות, מעניקים משקל רב לזכויות קניין רוחני. באמצעות יצירה, פיתוח ושימור של פורטפוליו קניין רוחני חזק, אנו יוצרים ללקוחותינו יתרון תחרותי המאפשר להם לצמוח.

    הצוות המקצועי שלנו מורכב מעורכי פטנטים בעלי תארים גבוהים, ועורכי דין בעלי ניסיון רב. לצוות שלנו הבנה טכנולוגית רב-תחומית במגוון עולמות תוכן, למשל, הנדסה ביו-רפואית, הנדסת ביוטכנולוגיה, כימיה, ביולוגיה, פיזיקה והנדסה כימית, והם משרתים לקוחות המחזיקים בפורטפוליו מגוון של קניין רוחני, כגון חברות התרופות המובילות בעולם, חברות אגרו-כימיות גדולות, מכוני מחקר ואוניברסיטאות. 

    לקוחותינו נהנים מקשת רחבה של שירותי קניין רוחני, כולל: עיצוב אסטרטגיית קניין רוחני, ליווי ברישום פטנטים, עיצובים וסימני מסחר, הארכת תוקף פטנטים (PTE), בדיקת חופש פעולה, חוות דעת, בדיקות נאותות טכנולוגיות, ליווי בכל הנוגע לרישיונות והסכמי קניין רוחני, ניהול הליכי ליטיגציה בקניין רוחני והתדיינות משפטית הנוגעת לצרכים משפטיים אחרים של לקוחות בענפים אלה, בשיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין של הקבוצה.

    צוות ה PTE (צווי הארכת תוקף פטנטים) של הפירמה מנוסה מאוד וכולל עורכי פטנטים ועורכי דין בכירים מתחום הליטיגציה, המטפלים בכל מקרה תוך הנחה כי הצו שיוענק עשוי בסופו של דבר להגיע להתדיינות משפטית.

    הפירמה שלנו הגנה בהצלחה על פטנטים של תרופות פורצות דרך כגון "פרוזאק" ו"ויאגרה", השיגה עבור לקוחותיה צווי הארכת תוקף פטנטים למוצרים חשובים, ולקחה חלק בהליכי ליטיגציה מורכבים וארוכים בתחומי הרפואה והבריאות.

    לצוות שלנו ידע מעמיק בענפי מדעי החיים, התרופות והביוטכנולוגיה, וכן הניסיון הנדרש כדי לספק ללקוחותינו ייעוץ איכותי, משפטי ועסקי בנוגע להגנה ולניצול זכויות קניין רוחני.

    המומחים שלנו

    מאמרים רלוונטיים

    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...
    בחזית הכלכלה: כך נשמור על חדשנות בזמן מלחמה
    בזמן משבר קיימת נטייה טבעית להמתין עד שיתבהר המצב, אך בכל הנוגע להגנה על חדשנות וקניין רוחני, זו לא תמיד אופציה אפשרית. על היזמיות והיזמים לזכור שעם מספיק יצירתיות, תשומת לב ותכנון, אפשר לצלוח תקופות מאתגרות ואף לחוות אחריהן צמיחה.
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה