צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תעשיות

    למידת מכונה ובינה מלאכותית (AI)

    למידת מכונה ובינה מלאכותית (AI) משנות מהיסוד תעשיות שלמות והופכות ארגונים לחכמים יותר, יעילים יותר ותחרותיים יותר. בהיבטים רבים בחיינו, מכונות מבצעות היום יותר ויותר משימות שנעשו בעבר על-ידי האינטליגנציה האנושית.

    היישומים של למידת מכונה ובינה מלאכותית צפויים לגדול באופן אקספוננציאלי בשנים הקרובות, שכן כמויות גדלות והולכות של נתונים נוצרות ממקורות כמו האינטרנט של הדברים (IOT) והרשתות החברתיות. בשוק דינאמי שכזה, הגנת קניין רוחני נכונה היא מכרעת. גידול הפעילות בתעשייה זו גם מעורר סדרה של סוגיות משפטיות ומסחריות חדשות ומטבע הדברים הלקוחות דורשים ייעוץ חדשני ומבוסס ידע כדי לתת להן מענה.

    בינה מלאכותית ולמידת מכונה תופסות מקום מרכזי בכל תחומי החיים ומשולבות בדרך כלל בתעשיות מסורתיות יותר, וכדי להבטיח את השילוב התקין של מערכות אלה בתעשייה נדרשת הבנה מעמיקה של התחום. אנשי המקצוע שלנו, הפועלים בתעשייה זו, הם בעלי תארים מתקדמים בתחומי התוכנה, הפיזיקה וההנדסה, וכאחד המשרדים הראשונים שהחלו לעבוד בתחום דינאמי זה לפני שנים, צברנו ניסיון מעשי רב.

    על לקוחותינו נמנות חברות המפתחות מערכות בינה מלאכותית ורשתות עצביות לתעשייה, לתחבורה, לרפואה, לצרכי סיווג וניתוח נתונים ועוד. אנו עובדים עם חברות סטארט-אפ, חברות ישראליות וחברות בין-לאומיות גדולות, לצד יזמים פרטיים, משקיעים פיננסים, חברות העוסקות בטכנולוגיות מידע ותקשורת, חברות העוסקות בשיטות ייצור, תעשיות ביטחוניות וחברות מכשור רפואי.

    משרדנו סייע לחברות היי-טק להשיג הגנת קניין רוחני למוצרים ושירותים בתחום מאתגר זה, אפשרנו לתעשיות מסורתיות ליהנות משילוב טכנולוגיות מודרניות אלה במערכות הייצור שלהן (תעשייה 4.0), וכן השתתפנו בהליכי ליטיגציה מתוחכמים בשיתוף עם משרד עורכי הדין של קבוצתנו.

    כאשר עסקים מאמצים יותר ויותר למידת מכונה ובינה מלאכותית הם פונים לקבוצת לוצאטו כדי להגן על זכויות הקניין הרוחני הגלומות בחדשנות אותה פיתחו.  

    המומחים שלנו

    מאמרים רלוונטיים

    אתגרים של קניין רוחני במלחמה בכנס UVID 2024 – שיחה בין עמיר רפפורט לד"ר כפיר לוצאטו
    שמחנו מאוד לתת חסות ולקחת חלק בכנס ה-UVID Dronetech 2024, כנס טכנולוגיות הרחפנים והכטב״מים הבין-לאומי שם ד״ר כפיר לוצאטו, נשיא הקבוצה, ישב לשיחה אחד על אחד עם עמיר רפפורט, מייסד כתב העת "IsraelDefense" ומייסד שותף של הכנס. השניים שוחחו על הגנה על חדשנות ביטחונית בכלל, ועל קניין רוחני שמתפתח במלחמה בפרט. מוזמנים ומוזמנות לצפות בוידאו.
    קרא עוד...
    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה