צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תעשיות

    אגרוטק וקנאביס רפואי

    בלוצאטו את לוצאטו, אנו מעורבים בכל מה שצומח  – מהמעבדה עד לשדה ומעבר לכך. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות השקייה, חברות המפתחות דשנים וחומרי הדברה, מכוני מחקר, סטארט-אפים המתמקדים בניהול תנובה ויבול, חברות קנאביס רפואי, משקיעים ויזמים. הצוות שלנו בקיא בדינמיקה העסקית של ענפי החקלאות והקנאביס ומייעץ ללקוחותינו בהטמעה וביישום של טכנולוגיות ותהליכים חדשים.

    באופן ספציפי, תחום הקנאביס הרפואי הפך לאחד מהמגזרים החדשניים בעולם והוא חווה צמיחה משמעותית. מאז שמדינת ישראל הכירה בקנאביס כגידול חקלאי והתירה את השימוש בו ובמוצריו לצרכים רפואיים, המחקר וההשקעות בתחום זה גדלו בצורה אקספוננציאלית ומיצבו את ישראל כמדינה מובילה בתעשיית הקנאביס העולמית. עם זאת, ככל שהקנאביס מצמיח שורשים ומבסס את מעמדו בלב המיינסטרים העסקי, עסקים מבוססי קנאביס ניצבים בפני אתגרים ייחודיים. 

    משרדנו מייצג חברות ישראליות וזרות הפעילות בתחום האגרוטק והקנאביס. אנו מספקים לחברות אלה ייעוץ בנוגע להגנה על הטכנולוגיות שלהן באמצעות פטנטים, עיצובים, סימני מסחר וזכויות מטפחים. יחד עם לוצאטו משרד עורכי דין מקבוצתנו, אנו מסייעים ללקוחותינו בכל צורכיהם המשפטיים, כולל ליטיגציה, השתתפות במו"מ עם חברות ומשקיעים מהארץ ומחו"ל וכן רישוי של טכנולוגיות בתחום הביו-חקלאי. 

    הצוות המקצועי שלנו משלב יכולת משפטית גבוהה, יחד עם התמחויות ספציפיות בכל התחומים הרלוונטיים לתעשייה זו, והוא כולל כימאים, מהנדסים כימיים, ביולוגים, מהנדסים ביו-טכנולוגיים ועורכי דין המתמחים בזכויות מטפחים.

    הידע התעשייתי והטכנולוגי הרחב שלנו, ההיכרות עם הנוף הרגולטורי ושיתוף הפעולה המלא בין המחלקות הבין-תחומיות שלנו, מאפשרים ללקוחותינו להגיע לפתרונות במחלוקות הקשורות לקניין רוחני, לבחור בחוכמה את המשקיעים ואת השותפים שלהם לדרך, להגיע ליעדיהם, ולהבטיח צמיחה עתידית ארוכת טווח.

    המומחים שלנו

    מאמרים רלוונטיים

    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...
    בחזית הכלכלה: כך נשמור על חדשנות בזמן מלחמה
    בזמן משבר קיימת נטייה טבעית להמתין עד שיתבהר המצב, אך בכל הנוגע להגנה על חדשנות וקניין רוחני, זו לא תמיד אופציה אפשרית. על היזמיות והיזמים לזכור שעם מספיק יצירתיות, תשומת לב ותכנון, אפשר לצלוח תקופות מאתגרות ואף לחוות אחריהן צמיחה.
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה