צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תעשיות

    הנדסת מכונות ורובוטיקה

    הנדסת מכונות ורובוטיקה הם מושגים רחבים הכוללים טכנולוגיות והתמחויות רבות ושונות. בין אם מדובר במוצרים רובוטיים פשוטים, רובוטים בתעשיות הייצור או מערכות רובוטיות מדויקות לניתוחים, היישום המעשי של תחומים אלה ממשיך להתרחב במהירות.

    מחברות סטארט-אפ ועד לחברות רב לאומיות גדולות – צוות הפירמה נוקט בגישה אישית הלוקחת בחשבון את צורכי הלקוח הספציפי, בכדי לפתח פתרונות ואסטרטגיות הגנה על החדשנות הטכנולוגית. על לקוחותינו בתחומים אלה נמנות חברות מתחומי האנרגיה, הביטחון, החקלאות, הרכב, תעשייה 4.0, מוסדות אקדמיים ועוד.

    אנשי המקצוע שלנו מחזיקים בתארים מתקדמים בהנדסת מכונות, הנדסת מחשבים, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הם מצטיינים בהבנת נבכי התעשייה והם בעלי מומחיות פרטנית בתחומים כמו רכב, חלל ותעופה, קלינטק, אנרגיה ומכשור רפואי. בכך הם מסייעים ללקוחותינו לממש את מלוא הפוטנציאל המסחרי של הטכנולוגיה שלהם.

    פירמת לוצאטו את לוצאטו מביאה עימה ניסיון של עשרות שנים בעבודה עם חברות בחזית הטכנולוגיה בתחומים אלה. אנו מעורבים בחיי החברה החל מהשלב הראשוני של בקשת הפטנט ועד להליכי ליטיגציה בעת הצורך, זאת בשיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין של הקבוצה. אנו מסייעים ללקוחותינו בהשגת פטנטים, סימני מסחר ועיצובים ברחבי העולם וכן מסייעים להם בניהול פורטפוליו הקניין הרוחני. 

    מגוון השירותים שלנו הוא רחב ומקיף: מתמיכה אסטרטגית להגנה על המצאות מכאניות חדשות ועד לניהול ואכיפה של זכויות קניין רוחני, כולל הגנה על קניין רוחני בישראל ובעולם ותמיכה בשיתופי פעולה טכנולוגיים וגיוס הון. אנו יכולים לסייע ללקוחותינו להבין את נקודות החוזק והחולשה של פורטפוליו הקניין הרוחני שלהם וכתוצאה מכך לקבל החלטות עסקיות מושכלות ולמקסם את הערך שהקניין הרוחני עשוי להביא לעסק שלהם.

    בין אם יש כבר ברשותך קניין רוחני שאתה רוצה למנף ובין אם אתה זקוק לייעוץ כללי בנושאי הנדסת מכונות ורובוטיקה, אנשי המקצוע שלנו מצוידים במומחיות הדרושה על מנת לספק לך שירות מלא. רקורד ההצלחות שלנו בתחומים אלה הופך אותנו לבחירה הטבעית עבור לקוחותינו.

    המומחים שלנו

    מאמרים רלוונטיים

    אתגרים של קניין רוחני במלחמה בכנס UVID 2024 – שיחה בין עמיר רפפורט לד"ר כפיר לוצאטו
    שמחנו מאוד לתת חסות ולקחת חלק בכנס ה-UVID Dronetech 2024, כנס טכנולוגיות הרחפנים והכטב״מים הבין-לאומי שם ד״ר כפיר לוצאטו, נשיא הקבוצה, ישב לשיחה אחד על אחד עם עמיר רפפורט, מייסד כתב העת "IsraelDefense" ומייסד שותף של הכנס. השניים שוחחו על הגנה על חדשנות ביטחונית בכלל, ועל קניין רוחני שמתפתח במלחמה בפרט. מוזמנים ומוזמנות לצפות בוידאו.
    קרא עוד...
    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה