צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    תעשיות

    מדיה דיגיטלית וסחר אלקטרוני

    תחום המדיה הדיגיטלית עובר שינויים מואצים בשנים האחרונות. אנו מסייעים ללקוחותינו, עליהם נמנות חברות תוכנה, סחר אלקטרוני ושירותים פיננסיים, למנף את ההזדמנויות ולהקטין את הסיכונים הכרוכים בפעילות בתחום דינמי זה, שעובר התפתחויות משמעותיות. 

    המומחיות שלנו, שמתבססת על ראייה רב-תחומית, משקפת את העובדה שתחום זה מחלחל כמעט לכל היבט בחיינו. רבים מעורכי הדין ועורכי הפטנטים שלנו הם בעלי תארים מתקדמים במדעי המחשב, תוכנה והנדסת אלקטרוניקה.

    כחלוצים בתחום זה בישראל, אנו בקיאים במגוון עצום של מגזרי תעשייה ומערכות. הצוות שלנו הינו בעל ידע והבנה מעמיקה בסוגיות העומדות בפני חברות סחר אלקטרוני, מנוסה באכיפה ובהגנה על זכויות החברה באינטרנט, מעדכן את לקוחותינו דרך קבע לגבי פסיקות חדשות בתחום, ומעשיר אותם במידע מקצועי עדכני.

    נוכח קצב השינויים המהיר בענף זה, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו, שכוללים קשת רחבה של חברות – מחברות סטארט-אפ ועד חברות גדולות, בארץ ובעולם – ועוזרים להם בזיהוי מהיר ובתעדוף של המצאות פטנטביליות, תוך מתן ייעוץ בנושאים כמו ניהול פורטפוליו קניין רוחני, פיתוח אסטרגטי של מוצרים ובעיות שיפוי, הפצת מוצרים, רישוי, מיצוב מותג, זכויות יוצרים והגנה על עיצובים, אבטחת נתונים ופרטיות. אנו גם מגנים על לקוחותינו במקרים של תביעות הפרה מצד מתחרים וגופים אחרים האוגרים פטנטים (טרולים).

    במקרה של התדיינות משפטית, אנו עובדים בתיאום מלא עם משרד עורכי הדין בקבוצה וזאת בכל הסוגיות הרלוונטיות כגון זכויות יוצרים, דיני פרטיות, דיני אינטרנט ועוד ונותנים מענה לצרכים משפטיים אחרים של הלקוחות בענף זה.

    הייעוץ הניתן על-ידינו הוא מעשי, תכליתי, תפור למידות הלקוח ומתאפיין ביחס עלות-תועלת גבוה. כל אלה, לצד משאבי הידע הנרחבים והמקיפים שלנו, מאפשרים ללקוחות להגן על עצמם בשוק דינמי ומתפתח זה.

    המומחים שלנו

    מאמרים רלוונטיים

    איך רושמים עיצוב – מדריך שלב אחר שלב לרישום מלא
    בעידן הנוכחי, בו קניות אונליין הופכות לנפוצות יותר ויותר. ישנה חשיבות יתרה להגנה על עיצובים, במיוחד כשלמוצר יש מרכיב אסתטי הפונה לצרכנים ועוזר להם להבחין בינו לבין מוצרים מתחרים
    קרא עוד...
    חיפוש פטנטים – כל מה שחשוב לדעת כאשר מחפשים פטנט
    מדריך קצר לחיפוש פטנטים: אנו בדרך כלל ממליצים ללקוחותינו בפגישות הייעוץ שלא לדלג על שלב חיפוש הפטנטים. לעיתים עולות שאלות רבות בנוגע למהותו של חיפוש פטנטים ולנחיצותו. ריכזנו עבורכם במאמר זה את התשובות לשאלות הנפוצות בנושא
    קרא עוד...
    בחזית הכלכלה: כך נשמור על חדשנות בזמן מלחמה
    בזמן משבר קיימת נטייה טבעית להמתין עד שיתבהר המצב, אך בכל הנוגע להגנה על חדשנות וקניין רוחני, זו לא תמיד אופציה אפשרית. על היזמיות והיזמים לזכור שעם מספיק יצירתיות, תשומת לב ותכנון, אפשר לצלוח תקופות מאתגרות ואף לחוות אחריהן צמיחה.
    קרא עוד...

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה