צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    פרופ' עמנואל מנזורולה

    ראש מחלקת פרוסקיושן
    שותף

    מומחיות

    המומחיות של עמנואל כוללת טיפול בפטנטים בתחומי הכימיה, ההנדסה הכימית, הפיזיקה והתרופות.

    עמנואל גם עסק וייעץ בנוגע לבקשות פטנט רבות בנושאים רפואיים וביולוגיים. תחומי התמחות נוספים של עמנואל כוללים ליתוגרפיה ומטרולוגיה.

     

    במהלך עבודתו ארוכת השנים בתיאום הליכי בחינה בלוצאטו את לוצאטו, עמנואל בנה מערכות יחסים הדוקות וקשרים חובקי עולם עם לקוחות, כולל עם חברות מתעשיית התרופות העולמית וחברות Fortune 500. 

     

    גישתו הממוקדת-לקוח של עמנואל, יחד עם עבודתו המוקפדת וזמינותו להתייעצות עם לקוחות בכל עת, מאפשרות פתרון יעיל ומהיר עבורם.

    השכלה וניסיון

    לאחר שהשלים תואר דוקטור בכימיה והנדסה כימית בשנת 1984, עמנואל המשיך בהוראה ומחקר אקדמיים והצטרף כמתמחה במשרה חלקית לפירמה. 

    לאחר שהוסמך כעורך פטנטים בשנת 1997, עמנואל הצטרף לצוות לעורכי הפטנטים של הפירמה והפך לשותף במשרה מלאה בשנת 2004.

     

    תחומי העניין של עמנואל באים לידי ביטוי בהרצאותיו האקדמיות ובמאמרים מדעיים רבים שפורסם בנושא ספקטרוסקופיה ואלקטרוכימיה, בקרת איכות ודגימה, כימיה אנליטית ותרמודינמיקה.

     

    עמנואל ערך מספר ספרי לימוד בתחום הכימיה, כולל בנושא כימיה אנליטית ועבודה במעבדות לרמות שונות, ובהם שני הכרכים “עקרונות הכימיה” בני 1,500 עמודים – המשמשים כספרי יסוד עבור סטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי ישראל. הוא זוכה להוקרה כמרצה מוביל באקדמיה מזה עשורים.

    דירוגים ופרסים
    • דירוג Legal 500 - בקטגוריית פרוסקיושן של קניין רוחני
    • רשימת WIPR Leaders - אנשי ונשות ה-IP המובילים בעולם
    ארגונים מקצועיים
    • AIPPI
    • IPAA

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה