צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    ד"ר תומס גוטמן

    עורך פטנטים בכיר

    מומחיות

    המומחיות של תומס כוללת כתיבת ועריכת בקשות פטנט, טיפול בפטנטים והליכי בחינה בתחומי האלקטרו-כימיה, כימיה והנדסת כימית, מדעי החומר, טקסטיל, ננוטכנולוגיה, דשנים ושיטות חקלאיות, טיפול במים, טיפול בפסולת, ביוטכנולוגיה, ביוכימיה, תרופות, טכנולוגיות מזון, קוסמטיקה, שיטות ומערכות אבחון רפואיות.

     

    תומס נהנה להפוך כל אחת מההמצאות שמפותחות על-ידי הלקוחות בהם הוא מטפל לבקשת פטנט חזקה, זאת לאחר שבדק היטב את ההמצאה ויתרונה היחסי בסביבה הטכנולוגית שבתוכה היא מצויה, תוך שהוא חושף ומגן אפילו על יתרונות מוסתרים. תומס נלהב במיוחד מהפיכת רעיונות בוסריים לטכנולוגיה בשלה או למוצר שלם.

    השכלה וניסיון

    לאחר קבלת תואר בכימיה ודוקטורט בביולוגיה מולקולרית, תומס עבד כחוקר בחברות ביוטכנולוגיה, וכמנהל אבטחת איכות ובקרת איכות בחברה לפיתוח ושיווק כימיקלים וביוכימיה. הוא פיתח עשרות מוצרים כימיים המיושמים במעבדות ובתעשייה, וכתב והמציא, יחד עם אחרים, מספר פטנטים ופרסומים מדעיים.

     

    במהלך עבודתו תומס צבר ניסיון רב במיקרוביולוגיה, כימיה של חלבונים, כימיה אורגנית, כרומטוגרפיה ושיטות אנליטיות. בשנת 2000 תומס הצטרף לפירמת לוצאטו את לוצאטו ולאחר שהוסמך כעורך פטנטים ישראלי הוא הפך לשותף בשנת 2006.

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה