צרו קשר
יש לכם שאלה? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

    ד"ר אסתר (אתי) לוצאטו

    שותפה-מנהלת
    מנכ"לית קבוצת לוצאטו

    מומחיות

    כמי שמנהלת שיחות עם לקוחות באופן יומי במשך למעלה מ- 30 שנה, אסתר (אתי) רכשה ראייה פנורמית ייחודית של נוף הקניין הרוחני ועולם העסקים בארץ ובחו”ל.

    כעורכת פטנטים בכירה, אסתר מתמחה בהדרכת לקוחות בשלבים הראשונים של מסע הקניין הרוחני, ומלווה אותם לאורך מחזור החיים של המיזם. היא מהווה כתובת מקצועית-עסקית ללקוחות, תוך שהיא יוצרת קשרים המובילים להשאת ערך מסחרי ועסקי ללקוחותיה, אף מעבר להיבטי הקניין הרוחני.

     

    לאור ניסיונה הרב בעבודה עם גורמים מובילים במשק הישראלי, הן בתחום ההיי-טק, סימני מסחר והן בתחומים אחרים, אסתר משמשת כיום כמנטורית, כשופטת בתחרויות היי-טק וכיועצת בנושאי קניין רוחני לגופים שונים.

     

    החל מחודש יולי 2023, אסתר משמשת כיו”ר המועצה לקידום נשים במדע וטכנולוגיה. המועצה פועלת תחת משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, במטרה להוות גורם שיתאם בין גופים פרטיים, ציבוריים ובין-לאומיים לצורך קידום, שילוב והגדלת היקף הנשים העוסקות במקצועות המבוססים על מדע וטכנולוגיה ושיפור מעמדן בתחומים אלו.

    השכלה וניסיון

    אסתר היא בעלת תואר Ph.D. בכימיה מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

    מעבר לעיסוקה כעורכת פטנטים בכירה בתחום הכימיה, אסתר אחראית על הניהול היום-יומי והעסקי של קבוצת לוצאטו. יחד עם בעלה ד”ר כפיר לוצאטו, אתי וכפיר קידמו את הקבוצה והפכו אותה לאחת מקבוצות הקניין המובילות, המקצועיות והמוערכות בישראל.

     

    במקביל לעבודתה המקצועית, אסתר מקדישה כמחצית מזמנה לפעילות ציבורית וחברתית בהתנדבות. לבד מתפקידה כיו”ר הוועד המנהל של עמותת יחדיו וכיו”ר עמותת ישראל למען הנגב, היא מכהנת במספר הנהלות של גופים ציבוריים, ביניהן מרכז מורשת מנחם בגין, תנועת איילים, ליגת הנוער של הפועל באר-שבע ועוד. בנוסף, אסתר מכהנת כחברת מועצת עומר, מקום מגוריה, מזה 25 שנה.

     

    מלבד עמידתה בראשה של קבוצה בהובלה נשית, הנושאת את דגל קידום השוויון המגדרי והייצוג הראוי של נשים בקניין רוחני, אסתר מקדישה מחצית מזמנה לפעילות ציבורית בהתנדבות, לצד פעילות ענפה לקידום החברתי-כלכלי בנגב.

     

    אסתר הובילה לאחרונה את המאבק הציבורי להעברת יחידות המודיעין של צה”ל לנגב, פרויקט בעל חשיבות עצומה לקידומו הטכנולוגי והכלכלי של הנגב. מאבק זה הוביל לפתיחת המכרז להקמת קריית המודיעין בנגב וצפוי להוביל לצמיחת תעשיית ההיי-טק באזור.

    בנוסף, אסתר מנחה את הפודקאסט “לחיות את החזון” בתחנת רדיוס 100, שמטרתו לעורר השראה בעזרת סיפורים של אנשים אשר חוללו שינוי משמעותי בחברה הישראלית, בעזרת טכנולוגיה וחדשנות.

    אתר זה משתמש בעוגיות בכדי לשפר את ביקורך ולספק לך מידע המותאם לתחומי העניין שלך. למידע נוסף על השימוש שלנו בעוגיות, עיין בהודעת הפרטיות שלנו.

    לא מסכימ/ה